Dé Kantoorlijn

Dé kantoorlijn

Dé Kantoorlijn voor Venice Software ondersteuning

Via Dé Kantoorlijn kunt u ad hoc hulp inroepen bij het gebruik van Venice software.  D.m.v. Teamviewer nemen we vaak uw scherm over om u te tonen hoe iets moet of om uw probleem op te lossen.  Zelfs korte Venice opleiding op afstand is mogelijk of de aanpassing van een lay-out, enz.

Het principe is heel eenvoudig :

  1. U koopt vooraf een 10-puntenbudget
  2. Bij elke interventie of opleiding gaan er  punten van uw budget af; naargelang de ondersteuningstijd
  3. Als uw puntenbudget opgebruikt is, ontvangt u een overzicht van onze interventies
  4. U koopt een nieuw puntenbudget
Op het moment dat u denkt ; Hoe kan ik…  belt of mailt u Dé Kantoorlijn.  
Wij staan alvast te popelen om u te ondersteunen!

Contactgegevens Dé Kantoorlijn

Telefonische support

Support via mail

Wij helpen u graag verder

Contacteer ons gerust voor meer informatie over Dé Kantoorlijn.
Annexe