Over ons – Annexe
  • tel. 03 664 37 28
  • info@annexe.be
  • Heiakker 19 - 2950 Kapellen

Over Annexe

Annexe - wie we zijn en wat we doen


Wie zijn wij als bedrijf?
Annexe optimaliseert en digitaliseert KMO's en accountantskantoren. Ons eigen Office Of The Future is een digitaal voorbeeldkantoor.
Wij zijn een kwalitatief mooi bedrijf; niet het grootste maar wel degelijk. We werken vanuit onze passie voor efficiënt ondernemen en denken toekomstgericht.
We ondernemen correct en werken graag samen met correcte ondernemers.
Voor onze klanten zijn we een betrouwbare, waardevolle partner. Onze klanten appreciëren onze brede ondernemerskennis, onze creativiteit en onze enorme inzet.
Voor ons eigen personeel willen een ideaal klimaat creëren, waar het fijn teamwerken is zodat onze medewerkers loyaal blijven aan Annexe. Dit creëert volwaardige waarde voor alle stakeholders. Onze medewerkers krijgen een kwalitatieve job waarin ze zich engageren om zowel op persoonlijk als op professioneel vlak te groeien.

Welke zijn onze waarden?
Vertrouwen, efficiëntie, klantgericht, creativiteit, humor en professionalisme.

Onze klanten?
Wij werkten reeds samen met honderden klanten uit zowel België als Nederland.


Onze missie


Wij zijn ervan overtuigd dat een efficiënt en digitaal gestructureerd kantoor resulteert in duurzaam professionalisme, hoge klantentevredenheid en betrokken medewerkers, die met plezier komen werken. Onrechtstreeks heeft ons werk dus invloed op uw bedrijfsresultaat. Wij bekomen een win(uw bedrijf)-win(uw klanten)-win(uw personeel)-win(wij voldoening).


Onze visie


We werpen onze objectieve blik over uw processen, uw bedrijf, uw klanten en uw personeel. Wij adviseren én begeleiden KMO’s en grote ondernemingen om digitaal en efficiënter te werken op kantoor zodat uw medewerkers meer tijd en extra energie krijgen om optimaal te focussen op uw core business. Ons team denkt creatief met u mee, zoekt oplossingen voor uw knelpunten en houdt steeds uw kosten/baten in het vizier. Organisatietalent en inzicht zitten in onze genen.

Het verhaal van Annexe verteld door Ruth Boel, de zaakvoerder

2004

Mijn start als ‘freelance management assistant en HRM’

Mijn start als ‘freelance management assistant en HRM’ was een evidente keuze omdat ik dit al heel mijn carrière deed. Al snel merken mijn klanten op dat ik heel sterk ben in het efficiënt organiseren van mijn taken. Logisch, efficiënt organiseren is immers mijn passie, mijn DNA. Stilaan komen er meer freelance management assistants op de markt; ik grijp mijn kans om te nichen in hetgeen ik het liefste doe. Ik leer werken met vele pakketten waaronder Venice Business Software en behaal mijn eerste certificaat ‘Erkend dienstverlener voor de KMO portefeuille’.

2010

Aanwakkering van het ondernemerschap

Ondertussen is het ondernemerschap (dank u, mama) flink aangewakkerd. Ik heb mij terug verdiept in boekhouding, hou mijn HR kennis op pijl en volg enorm veel opleidingen over de meest uiteenlopende zaken zodat ik mijn klanten degelijk advies kan aanbieden. Jan versterkt ons team; hij kent Venice Business Software ook zeer goed en heeft een IT achtergrond. Unit4 vraagt of we verdeler willen worden van Venice omdat de combinatie van onze kennis ideaal is voor Venice klanten.

2014-2018

De projecten worden steeds groter

De projecten worden steeds groter; we zoeken een nieuwe collega om ons eigen kantoor administratief te ondersteunen en te helpen bij kantoorprojecten. Rose is een echte administratieve duivel-doet-al en vindt de afwisseling op kantoor fantastisch. Jan kiest resoluut voor de IT kaart vanuit zijn passie voor multimedia en IT. Hij is nu onze Venice expert. En ik, ik doe wat ik het liefst doe : proces-analyses, optimaliseren en kennis delen.