Over ons

Over Annexe

Annexe - Wie we zijn en wat we doen

Wie zijn wij als bedrijf?

Annexe  begeleidt KMO’s en accountantskantoren bij digitaliseringsprojecten.

Wij zijn een kwalitatief mooi bedrijf (Small is Great). We werken vanuit onze passie voor efficiënt, digitaal ondernemen en denken toekomstgericht.  We ondernemen correct en werken graag samen met correcte ondernemers.

Voor onze klanten zijn we een betrouwbare, waardevolle partner. Onze klanten appreciëren onze brede ondernemerskennis, onze creativiteit en onze enorme inzet.

Welke zijn onze waarden?

Vertrouwen, efficiëntie, correct, klantgericht, creativiteit, humor en professionalisme.

Wie zijn onze klanten?

Middelgrote en kleine KMO’s en accountantskantoren vinden hun weg naar Annexe.

Bent u onze volgende klant ons volgend project ?

Onze missie

Wij zijn ervan overtuigd dat een efficiënt en digitaal gestructureerd kantoor resulteert in duurzaam professionalisme, hoge klantentevredenheid en betrokken medewerkers, die met plezier komen werken. Onrechtstreeks heeft ons werk dus invloed op uw bedrijfsresultaat. Wij bekomen een win-win-win-win (uw bedrijf, uw klanten, uw personeel en onze voldoening).

Onze visie

We werpen onze objectieve blik over uw processen, uw bedrijf, uw klanten en uw personeel. Wij adviseren én begeleiden KMO’s en accountantskantoren om digitaal en efficiënt te werken op kantoor zodat uw medewerkers meer tijd en extra energie krijgen om optimaal te focussen op uw core business. Wij denken creatief met u mee, zoeken oplossingen voor uw knelpunten en houden steeds uw kosten/baten in het vizier. Organisatietalent zit in onze genen.

Het verhaal van Ruth Boel

2004

Mijn start als ‘freelance management assistant en HRM’

Mijn start als ‘freelance management assistant en HRM’ was een evidente keuze omdat ik dit al heel mijn carrière deed. Al snel merken mijn klanten op dat ik heel sterk ben in het efficiënt organiseren van mijn taken. Logisch, efficiënt organiseren is immers mijn passie, mijn DNA. Stilaan komen er meer freelance management assistants op de markt; ik grijp mijn kans om te nichen in hetgeen ik het liefste doe. Ik leer werken met veel verschillende software pakketten waaronder Venice Bedrijfssoftware; ik verdiep mij in boekhouding en behaal mijn eerste certificaat ‘Erkend dienstverlener voor de KMO portefeuille’.
2004

2010

Van freelancer naar consultant en Venice verdeler

Ondertussen is het ondernemerschap (dank u, mama) flink aangewakkerd. Ik voer mijn eigen boekhouding, houd mijn HR kennis op pijl en volg enorm veel opleidingen over de meest uiteenlopende zaken. Dit om als consultant degelijk bedrijfsadvies aan te bieden aan mijn klanten. Omdat ik zeer bedreven wordt in Venice Bedrijfssoftware en een degelijke boekhoudkennis heb opgebouwd, vraagt Unit4 (nu Exact) om verdeler te worden.
2010

2014

Digitaal kantoor en preferred partner Venice

Ik digitaliseer mijn eigen kantoor en mijn volledige boekhouding. Geen kaften meer in de kasten en mindset op digitaal. Ik ben ervan overtuigd dat digitaliseren geen keuze meer is maar een noodzaak en wil ook mijn klanten hiervan overtuigen. Venice apprecieert mijn inzet en Venice kennis; ik word preferred partner. Nu analyseer, optimaliseer en digitaliseer ik kantoren van KMO’s en accountants en begeleid ik volledige digitaliseringstrajecten. Mijn ondernemerskennis en groot netwerk deel ik met plezier met mijn klanten.
2014

Wilt u graag efficiënte tips ontvangen?

Maximum 1 keer per maand ontvangt u tips over efficiëntie en digitaliseren.