FAQ

Annexe FAQ

Veel gestelde vragen

Absoluut niet.  Wij werken evengoed met de software, die u al heeft of wil aankopen/huren.  Bent u toe aan nieuwe software; dan bekijken wij samen met u of Venice het ideale pakket is voor uw bedrijf. Zo niet, dan zoeken we andere oplossingen.

We gebruiken verschillende technieken om een proces te analyseren.  Soms wordt met enkele personen een proces, dat goed loopt in kaart gebracht als voorbereiding op een digitalisering.  Soms gebruiken we de Brown Paper methode.  We hangen een groot bruin papier aan de wand en brengen samen met een hele afdeling of een heel bedrijf het huidige proces in kaart (zonder de baas!); alle pijnpunten komen aan het licht.  Hieruit distilleren uw medewerkers een nieuw, ideaal proces.  Wij begeleiden uw bedrijf bij de implementatie van het nieuwe proces.  U zal versteld staan van de betrokkenheid van uw medewerkers!

Dit bestaat uit 3 fases: 1 – Analyseren : Samen met uw medewerkers doen we een proces-analyse. Hieruit wordt een projectschema gedistilleerd. 2 – Optimaliseren : Wij begeleiden en adviseren u en uw medewerkers bij de optimalisering van uw kantoor. Deze fase gebeurt op uw ritme en volgens uw mogelijkheden. 3 – Digitaliseren : We digitaliseren zoveel mogelijk en proberen het volledige potentieel van uw software te benutten.

Annexe is erkend adviesverlener voor de KMO portefeuille voor de pijlers opleiding én advies.  Alle opleidingen kunnen dus voor 30 % of 20 % gesubsidieerd worden door de Vlaamse Overheid via de pijler opleiding.  Alle efficiëntietrajecten en digitale projecten én de begeleiding bij de implementatie komen in aanmerking voor de pijler advies.  Zie kmo-portefeuille voor meer informatie of bel ons gerust voor informatie.

Het is een telefonische service waar u terecht kan voor al uw Venice vragen.  U koopt vooraf een puntenbudget.  Als u een Venice Software probleem, dan belt u Dé Kantoorlijn.  Wij helpen u verder per telefoon of schermovername viaTeamviewer,  zelfs als u geen klant bent bij ons.  Een kantoor draait nog steeds om mensen; niet om online servicetickets.

Stel hier je vraag

Vraag naar uw efficiëntietraject

Wij helpen u graag verder, een goed gesprek doet wonderen.
Annexe