Dé kantoorlijn
Dé Kantoorlijn voor Venice Software ondersteuning
Via Dé Kantoorlijn kunt u ad hoc hulp inroepen bij het gebruik van Venice software. D.m.v. Teamviewer nemen we vaak uw scherm over om u te tonen hoe iets moet of om uw probleem op te lossen. Zelfs korte Venice opleiding op afstand is mogelijk of de aanpassing van een lay-out, enz.
Het principe is heel eenvoudig :
- U koopt vooraf een 10-puntenbudget
- Bij elke interventie of opleiding gaan er punten van uw budget af; naargelang de ondersteuningstijd
- Als uw puntenbudget opgebruikt is, ontvangt u een overzicht van onze interventies
- U koopt een nieuw puntenbudget
Op het moment dat u denkt ; Hoe kan ik… belt of mailt u Dé Kantoorlijn.
Wij staan alvast te popelen om u te ondersteunen!
Wij staan alvast te popelen om u te ondersteunen!
Contactgegevens Dé Kantoorlijn
Telefonische support
Support via mail
Teamviewer
Wij helpen u graag verder
Contacteer ons gerust voor meer informatie over Dé Kantoorlijn.
Annexe